Дигитален маркетинг и предприемачество
Защо специалност "Дигитален маркетинг и предприемачество"?
До преди няколко години дигиталната реклама се възприемаше като нов и дори иновативен дял на маркетинга, през който компаниите да стигат до своите потребители. Днес тя е неизменна част от комуникационната стратегия на всеки бранд.
Професионалистите, които работят в сферата на дигиталния маркетинг и предприемачеството, се нуждаят от широк набор познания и умения, с които да изграждат успешни стратегии за развитие на бизнеса. Завършилите специалността могат да работят в области като: дигитален маркетинг, онлайн реклама, онлайн бизнес, performance marketing, маркетинг в социалните мрежи, маркетинг в търсещите машини, видео и инфлуенсър маркетинг, маркетинг проучвания и анализи, дигитално предприемачество, развитие на дигитални продукти и услуги, оперативен мениджмънт, онлайн търговия и др.
Възможности за развитие
Дигиталният маркетинг предлага постоянни възможности за развитие, израстване, трупане на нови знания и опит, както и възможност за развитие в различни сфери.
Свобода и гъвкавост
Професиите, свързани със специалността маркетинг и предприемачество предлага възможност за работа от всяка точка на света, включва комуникация и изграждане на контакти с хора от различни браншове.
Разнообразни направления
Секторът на маркетинга и предприемачеството предлага голям избор от различни направления, в които всеки специалист да се развие и да приложи личните си качества интереси и цели.
Голямо търсене
Специалистите по дигитални науки имат много различни възможности за развитие в почти всяка сфера - маркетинг, предприемачество, търговия, туризъм и много други.
Креативност
Решаването на разнообразни казуси и креативните дейности са част от ежедневието на всеки специалист, който се занимава с онлайн бизнес, комуникации и маркетинг.
Удовлетвореност
Професията на специалиста по дигитален маркетинг носи удовлетворение, посредством работа с много различни хора, изграждането на стратегии и развитие в най-актуалните сфери в съвременния свят.
Предимства на нашата програма по дигитален маркетинг и предприемачество

Обучението по специалност „Дигитален маркетинг и предприемачество“ следва държавния общообразователен стандарт (ДОС) и утвърдения от МОН учебен план за специалност 3420201 „Маркетингови проучвания“ (II степен на професионална квалификация, направление 342 – „Маркетинг и реклама“, професия 342020 – „Сътрудник в маркетингови дейности„), в съчетание с по-ранно навлизане в дигиталното предприемачество и дигиталния маркетинг (още от 8 клас) и много практическа работа.
Учениците усвояват основните фундаментални принципи на предприемачеството, дизайна и развитието на дигитални продукти и услуги и съвременния дигитален маркетинг във всичките му масово прилагани форми (маркетинг в социални мрежи, маркетинг в търсещи машини, маркетинг чрез съдържание, видео маркетинг, инфлуенсър маркетинг и други).
Подробна програма
Изтеглете подробен учебен план за специалността дигитален маркетинг и предприемачество.
Стани част от “СофтУни Светлина”
Най-доброто образование в специалност
Дигитален маркетинг и предприемачество!
Фокус на специалността
Специалността има за цел да подготви учениците за практическа работа в сферата на дигиталния маркетинг, фирменото управление и бизнес развитието. Завършилите могат да работят като онлайн маркетинг експерти, експерти по изграждане на съдържание (копирайтинг), експерти по оптимизация за търсачки (SEO експерти), експерти по онлайн реклама (performance marketing), експерти по реклама в социалните медии (social media marketing) и други професии, свързани със съвременния маркетинг в дигитална среда.
Учениците имат възможността да работят върху реални казуси от практиката, чрез стажове и менторски програми с успешни експерти и предприемачи, както и да развиват свои собствени бизнес начинания още в гимназията.
Защо да уча в специалност дигитален маркетинг и предприемачество в "СофтУни Светлина"?

Изключително практична и съвременна, програмата в гимназия „СофтУни Светлина“ е изготвена в колаборация с професионалисти – маркетинг експерти, предприемачи и специалисти в дигиталната сфера. Тя включва основи на предприемачеството, стратегически и оперативен маркетинг, маркетинг чрез съдържание, маркетинг в социалните мрежи, маркетинг чрез Google Ads, оптимизация на сайтове за търсещи машини (SEO), анализ на данни чрез Google Analytics и електронна търговия и онлайн бизнес, съвременни подходи във финансовия мениджмънт и инвестициите, маркетинг проучвания и анализи, видео и инфлуенсър маркетинг, изграждане на сайтове и електронни магазини, планиране и провеждане на маркетингови кампании, принципи, модели и инструменти за изграждане и управление на онлайн бизнес.
Кандидатствайте след 7 клас за обучение по специалност „Дигитален маркетинг и предприемачество“ в частна професионална гимназия за дигитални науки „СофтУни Светлина“, за да получите качествено практическо обучение, търсена съвременна професия и кариерни възможности още в гимназиалния етап от средното си образование (8-12 клас).
Мнения от родители
Светлана Георгиева
"Марти чака с нетърпение първи септември, за да започне училище! Батко му от 13 - годишен замина в частен колеж в Англия и аз много добре видях огромната разлика в качеството на образование и подхода към учениците!"
Надя Илиева
"Поздравления! Не мога да не споделя възхищението си от начина на организиране, провеждане и въвличане на тийнейджърите, в изцяло дистанционното обучение на децата. За пореден път се убеждавам, че сме избрали ПРАВИЛНОТО училище за моя син. Благодаря ви!"
Ваня Коларова
"Поздравления за всички ученици, които влагат душа и сърце в своето образование, за да имат успешно бъдеще и мечтана кариера! Поклон пред труда на преподавателите, които се стараят всеки ден, за да предадат своите знания на младото поколение!"