Процес по кандидатстване
Откъде да започнете?
Процесът по прием на нов ученик стартира с попълване на онлайн формата за кандидатстване. След като я попълните и изпратите, в рамките на пет работни дни с Вас ще се свърже наш представител, който ще Ви разясни подробно процеса и следващите стъпки.
Стъпка 2
Обаждане от страна на гимназията
Стъпка 3
Среща с родители и ученик за провеждане на приемен изпит
Стъпка 4
Получаване на обратна
връзка
Стъпка 5
Подписване на договор за обучение
Прием на кандидатите
Класиране на кандидатите се извършва в зависимост от бала, формиран от:
- Резултат от приемен тест на Частна професионална гимназия по дигитални науки „СофтУни БУДИТЕЛ“.
- Резултатите от писмена задача, част от приемния изпит, където ще проверим езиковите умения, уменията за аргументиране и въображението на ученика.
- Мотивацията на ученика за обучение в Частна професионална гимназия по дигитални науки „СофтУни БУДИТЕЛ“.
- Среща между представител на гимназията и родителите.
Резултатите от общото класиране се обявят до 10 работни дни след провеждане на изпита.
Документи за записване
При записване се подписва договор за обучение с един от родителите, като се внася такса за обучение (в зависимост от избраната схема) и регистрационна такса. При приключване на учебната година, в предварително обявен период през м. юли, се представят:
- Удостоверение за завършен 7. клас – оригинал;
- Медицински картон/имунизационен паспорт;
- Регистрационна карта за родителите – по образец;
- Три снимки – паспортен формат, актуални.
Прием на ученици се извършва до запълване на свободните места.
*Ние ще съхраняваме информацията, съдържаща Ваши лични данни само за периода необходим да се изпълнят целите, описани в Политиката ни за защита на личните данни. Във всички останали случаи изтриваме Вашите лични данни, с изключение на данните, които трябва да съхраняваме, за да изпълним законовите си задължения (напр. съхранение на договори и фактури според нормативно регламентираните срокове в данъчното, трудово и търговско законодателство).