За курса
Обучението по Instagram Marketing включва серия от практически лекции и дискусии, покриващи основни аспекти на платформата по отношение на маркетинг: Създаване и управление на профил/бизнес профил;Стратегия и практически съвети за създаване на консистентно и ефективно съдържание; Практика: мобилно и фотозаснемане; Рекламни кампании и формати, работа с инфлуенсъри;
Умения, които ще придобиеш
-
Проучваш и анализираш конкуренцията
-
Изграждаш стратегия спрямо бизнес целите
-
Планираш и създаваш съдържание за Instagram
-
Планираш и създаваш рекламни кампании
Теми
-
1
resources
-
2
Въведение в инстаграм
-
1
resources
-
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
2
Въведение в инстаграм
-
Въведение в инстаграм
Дата: 19.02.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
3
Разглеждане на основните функции, UI, история и развитие на платформата.
-
4
Типове съдържание, разлика между бизнес и личен профил
-
3
Разглеждане на основните функции, UI, история и развитие на платформата.
-
Разглеждане на основните функции, UI, история и развитие на платформата.
Дата: 26.02.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
4
Типове съдържание, разлика между бизнес и личен профил
-
Типове съдържание, разлика между бизнес и личен профил
Дата: 04.03.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
5
Instagram в цялостния комуникационен микс. Взаимодействие с Facebook.
-
6
Instagram да се използва за бизнес цели. Глобални и локални тенденции и специфики. Подготовка на mobile-first подход.
-
5
Instagram в цялостния комуникационен микс. Взаимодействие с Facebook.
-
Instagram в цялостния комуникационен микс. Взаимодействие с Facebook.
Дата: 11.03.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
6
Instagram да се използва за бизнес цели. Глобални и локални тенденции и специфики. Подготовка на mobile-first подход.
-
Instagram да се използва за бизнес цели. Глобални и локални тенденции и специфики. Подготовка на mobile-first подход.
Дата: 18.03.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
7
Проучване и анализ на категория, конкуренция, успешни и неуспешни примери. При желание: създаване/избиране на Instagram акаунт, който ще се развива по време на обучението.
-
8
Разглеждане на резултати от домашната задача и създаване на стратегия за Instagram стъпка по стъпка.
-
7
Проучване и анализ на категория, конкуренция, успешни и неуспешни примери. При желание: създаване/избиране на Instagram акаунт, който ще се развива по време на обучението.
-
Проучване и анализ на категория, конкуренция, успешни и неуспешни примери. При желание: създаване/избиране на Instagram акаунт, който ще се развива по време на обучението.
Дата: 25.03.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
8
Разглеждане на резултати от домашната задача и създаване на стратегия за Instagram стъпка по стъпка.
-
Разглеждане на резултати от домашната задача и създаване на стратегия за Instagram стъпка по стъпка.
Шаблони за планиране, бюджетиране и action plan.
Дата: 02.04.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
9
Категории и типове съдържание, честота и изготвяне на материалите предварително по план.
-
10
Необходими ресурси за изпълнение на стратегията. Задача за домашна работа.
-
9
Категории и типове съдържание, честота и изготвяне на материалите предварително по план.
-
Категории и типове съдържание, честота и изготвяне на материалите предварително по план.
Техники за популяризиране на профил/бизнес профил.
Дата: 08.04.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
10
Необходими ресурси за изпълнение на стратегията. Задача за домашна работа.
-
Необходими ресурси за изпълнение на стратегията. Задача за домашна работа.
Дата: 22.04.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
11
Разглеждане на резултати от домашната задача и създаване на стратегия за Instagram стъпка по стъпка.
-
12
Създаване на ефектно съдържание: сторита, видеа, LIVE, снимки, текст. .
-
11
Разглеждане на резултати от домашната задача и създаване на стратегия за Instagram стъпка по стъпка.
-
Разглеждане на резултати от домашната задача и създаване на стратегия за Instagram стъпка по стъпка.
Дата: 29.04.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
12
Създаване на ефектно съдържание: сторита, видеа, LIVE, снимки, текст. .
-
Създаване на ефектно съдържание: сторита, видеа, LIVE, снимки, текст. .
Теория и практическа подготовка: мобилно заснемане на съдържание за Instagram с мобилен телефон.
Дата: 13.05.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
13
Анализиране и дискусия на задачите от миналата седмица.
-
14
Работа с инфлуенсъри, насоки за развитие на хибриден профил (бизнес и личност в едно)
-
13
Анализиране и дискусия на задачите от миналата седмица.
-
Анализиране и дискусия на задачите от миналата седмица.
Практически съвети: Рекламни формати, създаване, тестване и оптимизиране на рекламни кампании стъпка по стъпка. Анализиране на резултати. A/B тестване.
Дата: 20.05.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
14
Работа с инфлуенсъри, насоки за развитие на хибриден профил (бизнес и личност в едно)
-
Работа с инфлуенсъри, насоки за развитие на хибриден профил (бизнес и личност в едно)
Изграждане на личен бранд с Instagram.
Тактики и добри практики за събиране на последователи, съдържание и engagement.
27.05.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
15
Игри с награди в Instagram. 3 начина да монетизираме Instagram профила си.
-
16
Обсъждане на основните научени теоретични и практически техники, затвърждаване на ключови моменти и прилагането им.
-
15
Игри с награди в Instagram. 3 начина да монетизираме Instagram профила си.
-
Игри с награди в Instagram. 3 начина да монетизираме Instagram профила си.
Дата: 03.06.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
16
Обсъждане на основните научени теоретични и практически техники, затвърждаване на ключови моменти и прилагането им.
-
Обсъждане на основните научени теоретични и практически техники, затвърждаване на ключови моменти и прилагането им.
Дата: 10.06.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
-
17
Как курсът подпомага знанията и какви следващи стъпки трябва да предприемем и планираме, за да подобрим работата си в Instagram.
-
17
Как курсът подпомага знанията и какви следващи стъпки трябва да предприемем и планираме, за да подобрим работата си в Instagram.
-
Как курсът подпомага знанията и какви следващи стъпки трябва да предприемем и планираме, за да подобрим работата си в Instagram.
Дискусия и разглеждане на примери по желание на участниците в обучението.
Дата: 17.06.2020; 14:30-16:30
Ресурси от темата
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящо обучението?
Обучението е подходящо за ученици от 8 до 12 клас, които са начинаещи, както и за ученици с опит в дигиталния маркетинг и социалните мрежи, които искат да развият уменията си.
Преподавател
Александър Иванов
Александър Иванов е образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative. В периода от 2014 - 2016 е един от учителите по програма “Заедно в Час”, преподавал е информационни технологии. Бил е координатор и лектор на международен Еразъм + проект базиран на метода “обучение чрез преживяване” с обучения в 5 държави. Започва професионалния си път като вицепрезидент и лидер на локалния трейнинг екип на AIESEC Свищов по време на студентството си в Стопанската Академия, където завършва финанси.